Veel gestelde vragen
Veelgestelde vragen
Bekijk hier onder welke vragen we vaak te horen krijgen. Staat je vraag er niet tussen? Twijfel dan niet en neem gerust contact met ons op.
Wat moet ik allemaal aanleveren?
Voor we voor je aan de slag gaan kan het zijn dat we bestanden van je nodig hebben. Denk aan een logo of bepaalde foto’s die je graag op je folder of flyer wilt terug zien. Heb je voorbeelden van je huisstijl? Dan kun je dat ook gemakkelijk via de wetransfer.com uploaden.
Wanneer zie ik het eerste ontwerp?
Zodra we de eerste ontwerp af hebben, mailen we die naar je toe. De tijdsduur hiervoor is meestal enkele dagen nadat we akkoord hebben op de offerte en alle gegevens binnen hebben gekregen.
Kan ik mijn ontwerp vaker laten drukken?
Ja dat kan zeker. In folders en flyers worden regelmatig prijzen of datums gewijzigd. Afhankelijk van de aanpassingen rekenen wij hier enkel de drukkosten zoals in de eerste opdrachtbevestiging vermeld*.
*wel afhankelijk van materiaalkosten.
Hoe bestel ik een product?
Vraag hier een offerte aan voor het ontwerpen van een brochure, folder of flyer. Hierna nemen wij contact met je op en bespreken wij de details van jouw nieuwe brochure, folder of flyer.
Hoeveel rekenen jullie voor aanpassingen?
Je kunt zoveel wijzigingen doorgeven als je wilt. Vervolgens maken wij een NIEUWE VERSIE. Je hebt recht op 3 aanpassingsronden, en dat is in 95% van de gevallen genoeg! Wil je er toch nog meer bij? Dan bieden wij deze aan voor € 32,50 per ronde.
Hoe betaal ik mijn aankoop?
Betalen gaat in twee fases. Wij factureren 50% na akkoord op de offerte en 50% na levering van het drukwerk.